Poslední šance získat motorky s legendárním motorem Ducati Testastretta

Testastretta, jedno slovo, které stačí k tomu, aby se ti zvýšila tepovka. Testastretta znamená v překladu z italštiny úzká hlava a je to pojem, který už od roku 2001 silně rezonuje mezi fanoušky Ducati. Poprvé byl motor použit u závodního speciálu 996R a ne náhodou se za téměř 25 let své existence stal legendou. Spojuje v sobě závodní DNA, technické mistrovství, nezkrotný charakter, vášeň i sofistikovanost, vlastnosti, které značce Ducati kolují v žilách.

Od začátku byl tento motor konstruovaný pro okruh, ne pro kompromisy a každý jeho detail byl navržen s ohledem na maximální výkon, přesnost i cit. Když jej Ducati později začala osazovat i do dalších modelů, přenesla do nich kus ryzí závodní techniky a to je přesně to, co dělá všechny stroje s tímto motorem tak výjimečné.

Po technické stránce je Ducati Testastretta mistrovské dílo. Díky zmenšenému ventilovému úhlu vznikl menší spalovací prostor, který napomáhá efektivnějšímu průběhu spalování. Typický desmodromický rozvod s mechanickým zavíráním ventilů umožňuje motoru pracovat přesně i při extrémních otáčkách a verze Testastretta 11° navíc přinesla snížení ventilového překrytí z 41° na 11°, což zlepšilo točivý moment i v nízkých a středních otáčkách. Využití motoru jako nosného prvku rámu pak snižuje hmotnost a zlepšuje ovladatelnost.

I vše dobré má ale svůj konec a motor Testastretta 11° se definitivně loučí. Takže pokud sníš o tom, že budeš vlastnit krásný kus italské moto historie, teď je čas. Poslední stroje se srdcem Testastretta brzy zmizí z nabídky a s nimi i jedna z nejvýraznějších kapitol značky Ducati. Podívej se, které stroje můžeš mít nyní za novou cenu a hýčkej si doma legendu i ty.

Ducati Hypermotard 950 RVE

Hypermotard 950 RVE Graffiti EVO modelový rok 2024 není obyčejná motorka, je to výzva na dvou kolech. Agresivní grafika, štíhlé boky a nízká hmotnost tohoto stroje už na první pohled slibují, že s ním nebude žádná nuda. Motor Testastretta 11° V2 o objemu 937 cm³ nabízí 114 koní a točivý moment 96 Nm a přitom je o 1,5 kg lehčí než starší generace. Motorka nabízí také moderní elektroniku v čele s inerciální jednotkou Bosch 6D IMU, která podporuje systémy jako Bosch Cornering ABS, Ducati Traction Control či Ducati Wheelie Control. Přepínač jízdních režimů, odpružení Sachs dělají z Hypermotardu 950 RVE stroj pro ty, kteří chtějí výkon, styl i každodenní použitelnost.

  

Ducati Hypermotard 950 RVE Graffiti EVO

Ducati Monster

Ducati Monster je návrat k úplné podstatě motorek Ducati. Žádné zbytečné ozdoby, jen čistá síla a přitom neuvěřitelně sofistikovaná konstrukce. Monster staví na lehkosti (má až o 18 kg méně než předchozí generace) a využívá motor Testastretta 11°, dvouválec, který je navržen jako konstrukční součást rámu. Ducati Monster přináší navíc výbavu, kterou byste čekali spíše u Supersport strojů - plně nastavitelné ABS s funkcí brždění v náklonu (Cornering ABS), kontrolu trakce a kontrola zvedání předního kola (Wheelie control) nebo Launch Control pro rychlé starty. Elegantní bílé provedení varianty Ducati Monster Iceberg White má navíc čistý design, který zaujme.

 

Ducati Monster Iceberg White

Ducati Monster SP

Ducati Monster SP představuje spojení moderních technologií se sportovní duší Ducati. Pohání ho také legendární Testastretta 11° V2 v nejnovější verzi která je lehčí o 2,4 kg. To společně s hliníkovým rámem (inspirovaným Superbikem Ducati Panigale) znamená, že Monster SP ti nabídne tu správnou sportovní agresivitu v každé zatáčce. Prémiové komponenty jako odpružení Öhlins vpředu i vzadu, brzdové třmeny Brembo Stylema®, homologovaný výfuk Termignoni a pneumatiky Pirelli Diablo Rosso IV z něj dělají stroj který si tě získá vzhledem, výkonem i ovladatelností. Pokud miluješ sportovní jízdu a styl inspirovaný Moto GP, je tahle mašina přesně pro tebe.

 

ducati-moster-sp

Ducati Multistrada V2S

Ducati Multistrada V2S je cestovní stroj, který nabízí komfort na dlouhé cesty i obratnost pro každodenní ježdění. Verze V2 S přináší lepší ergonomii, kdy jezdec snáze došlápne na zem, semiaktivní podvozek DSS, Cornering ABS, LED osvětlení s přisvěcováním do zatáček, bezklíčkové zapalování, automatické vypínání blinkrů a mnoho dalších vychytávek. To vše navíc s novou cenou, která ti může otevřít dveře do světa Grand Tourerů.

 

Ducati Multistrada V2S Red

Ducati Desert X

Ducati Desert X je motorka vybavena 21" předním a 18" zadním kolem, odpružením s dlouhým zdvihem a novým rámem navrženým speciálně pro off-roadové zážitky. Zvládne tak s přehledem každý terén. Přitom je skvěle ovladatelná a překvapivě pohodlná i pro delší výpravy. Disponuje 6 jízdními režimy, přičemž Enduro a Rally jsou určené pro ten nejlepší zážitek z terénní jízdy.

 

Ducati DesertX

Ducati DesertX Rally

Ducati DesertX Rally je postavená pro ty, kteří to s dobrodružstvím myslí vážně. O pohon se stará opět osvědčený motor Ducati Testastretta 11°. Rally verze vychází z klasického DesertX, ale přidává komponenty, které ji posouvají na úroveň skutečného závodního endura. Odpružení KYB s prodlouženým zdvihem 250 mm vpředu a 240 mm vzadu, kola Takasago Excel, ochranný kryt motoru a frézované komponenty zajišťují odolnost i v nejtěžším terénu. K tomu robustní konstrukce, kvalitní podvozek a precizní ergonomie znamenají, že DesertX Rally zvládne vše. Přitom si zachovává komfort a elektronickou výbavu známou z ostatních modelů Ducati.

 

Ducati DesertX Rally

Chceš motorku s legendárním motorem? Poslední šance získat motorky s legendárním motorem Ducati Testastretta. Nečekej, až zmizí z nabídky.

×

Splátková kalkulačka ESSOX