Novinky Ducati 2026

Také v roce 2026 přinese značka Ducati do motocyklového světa pořádnou dávku technického mistrovství a stylu. Na to jsme u italské legendy z Borgo Panigale už zvyklí, ale novinky Ducati pro rok 2026 nejsou jen přirozenou evolucí. Jsou manifestem toho, jak by měla vypadat moderní motorka - lehká, chytrá, výkonná a hlavně zábavná. Každá inovace má jasný cíl, probudit v tobě chuť jezdit víc a s větším úsměvem. Které novinky pro rok 2026 nás obzvláště zaujaly?

Ducati Hypermotard V2 a Hypermotard V2 SP: Nejzábavnější bike vůbec?

U Hypermotardu bylo vždy jasné, že jeho síla je ve zábavě. V roce 2026 navíc tenhle stroj dostane nový V2 motor o objemu 890 ccm, který není jen o výkonu (i když 120 koní je rozhodně příjemná hodnota). Je hlavně o tom, že je lehčí a živější, takže motorka je ještě hbitější než kdy dřív. A i když Hypermotard od svého prvního prototypu představeného v roce 2005 prošel už slušným vývojem, co se vzhledu týče modelový rok 2026 zůstává věrný originálu. Dravý předek s typickým zobákem, ostře tvarované panely nádrže, ikonický dvojitý výfuk vytažený až pod sedlo, odkrytý příhradový rám a zadní světlo působící, jako by se vznášelo jsou design, který i po letech zůstává stejně provokativní a fascinující jako v době svého zrodu.

A právě na těchto základech nový Hypermotard V2 staví dál i u verze SP, která zůstává věrná svému rebelskému jádru, ale oproti poslední verzi shodila neskutečných 14 kg. Se svými 177 kg působí téměř éterickým dojmem a má našlápnuto přepsat pravidla jízdy. Kované ráfky, prémiový podvozek Öhlins a stejných 120 koní v kombinaci s lehkostí dělají z SP stroj, který tě donutí hledat každý kousek cesty, kde se dá vyblbnout. Ducati sebevědomě tvrdí, že to je možná nejzábavnější bike, na kterém jsi kdy seděl. Chceš se přesvědčit?

ducati_hypermotard_sp_2026

Ducati Monster a Monster+: Legenda s novým srdcem

Monster patří mezi nejznámější Ducati a už přes 30 let vystihuje jádro filosofie Ducati. Právě teď ale dostává asi největší update za mnoho let. I on přechází na novou generaci V2 motoru o objemu 890 cm³, díky kterému je motorka citelně lehčí a snažší na ovládání. Výkon 111 koní v kombinaci se špičkovými technologiemi a modernizovaným designem dělá z nového Monsteru motorku, která si zachovává svůj ikonický charakter, ale je rychlejší, lehčí a sebevědomější než kdy dřív. Vyrovnaný parťák do každodenního provozu pro začátečníky i zkušené jezdce.

Verze Monster+ přidává malou čelní kapotáž a kryt sedla spolujezdce, což jí dává sportovnější a sofistikovanější vzhled, aniž by se výrazně změnil charakter nebo hmotnost motorky.

ducati_monster_2026

Ducati Diavel V4 RS

Ducati ukazuje, že RS není jen nálepka. Nový Ducati Diavel V4 RS redefinuje pojem rychlost Pod kapotou se skrývá motor Desmosedici Stradale V4 s 182 koňmi (stejný jako v Ducati Panigale), který tě doslova katapultuje z nuly na sto za 2,5 sekundy. Tento stroj spojuje závodní DNA Ducati s typickým charismatem Diavelu. Výkonný motor, lehké karbonové díly a prémiové komponenty zvyšují agilitu a zároveň zachovávají stabilitu a jistotu v každé zatáčce. Elektronika převzatá ze supersportů doplňuje pokročilý podvozek. K tomu agresivní barevné schéma a nezaměnitelná silueta dělají z Diavelu V4 RS motorku, která nejen rychle jezdí, ale i přitahuje pohledy.

ducati_diavel_v4_rs_2026

Ducati Multistrada V4 RS

Vylepšená Ducati Multistrada V4 RS se tváří, že chce v roce 2026 posunout svět cestovních endur. Do dobrodružného těla totiž Ducati zasadila závodní srdce - motor Desmosedici Stradale o výkonu kolem 180 koní, díky kterému má tahle Multistrada cestovní komfort i energii superbiku. Odlehčené materiály a sportovně laděný podvozek a použití suché spojky dávají motocyklu lehkost a přesnost, kterou poznáš hlavně při svižné jízdě. Samozřejmě nechybí ani špičková elektronika, se kterou máš vše pod kontrolou. Nová Multistrada není je návykově živá, ostrá a připravená na velká dobrodružství.

ducati_multistrada_V4_rs_2026

Ducati Multistrada V4 Rally

Ducati Multistrada V4 Rally je stroj postavený pro jezdce, kteří nechtějí volit mezi výkonem, pohodlím a dobrodružstvím. Využívá silný motor V4 Granturismo, má větší dojezd díky 30 litrové nádrži a díky kolům s výpletem se nezalekne rozbité cesty ani lehkého terénu. Multistrada V4 Rally navíc dostala nově i automatický režim odpružení, který sám rozpozná, po čem jedeš a jakým tempem. Elektronika průběžně vyhodnocuje povrch i tvůj styl jízdy a podle toho okamžitě nastaví podvozek tak, aby ti dala co nejlepší stabilitu a kontrolu. Automatické snížení podvozku při nízké rychlosti pak výrazně snižuje ovladatelnost. Jakmile se motorka pohybuje pod 10 km/h, elektronika rychle uvolní předpětí zadního tlumiče a celý stroj si „sedne“, takže je mnohem snažší dojíždění, manévrování i manipulace a to obzvláště se spolujezdcem. Ve standardní výbavě nechybí ani radarová technologie s adaptivním tempomatem a systémem sledování mrtvého úhlu. Výsledkem je klidnější, bezpečnější a mnohem pohodovější cestování, přesně takové, jaké od prémiové Multistrady čekáš. Dostupná v barvě Ducati Red nebo nevšední Jade Green.

multistrada_V4_rally_2026

Ducati Panigale V4 R

Ještě rychlejší a ještě závodnější Ducati Panigale V4 R 2026 je vrchol techniky a skutečný okruhový speciál dostupný běžným jezdcům. Superbiková technika z MotoGP a WorldSBK tu není jen inspirací, je přímo základem. Motor Desmosedici Stradale R 998 cm³ s 218 koni (s možností až 239 koní) tě zavede na hranici, kde se běžný superbike setkává s úrovní WorldSBK. Kompaktní suchá spojka SBK, závodní převodovka DRG a lehký podvozek Öhlins zajišťují okamžitou odezvu a precizní kontrolu při každém náklonu. Aerodynamická křídla, karbonové díly a lehká kola přinášejí stabilitu a hbitost. Špičková elektronika s ABS v náklonu, kontrolou trakce a wheelie kontrola se postará o bezpečnost. Panigale V4 R je motorka pro ty, kdo chtějí dravou sílu, závodní preciznost a ryzí radost z rychlosti.

ducati_panigale_v4_r_2026

Panigale V2 Special Edition MM93 a FB63

Speciální číslovaná edice Ducati Panigale V2 MM93 je poctou devítinásobnému světovému šampionovi a jezdci Ducati Lenovo týmu, Marcovi Márquezovi. Tahle extrémně stylová motorka je poháněna 890 cm³ V2 motorem, který vyvine až 120 koní což z ní dělá svižný, ale ovladatelný supersport. Se 175,5 kg čisté váhy představuje hbitý stroj pro dynamickou jízdu a jistě potěší i kvalitní podvozek. Přední Öhlins NIX30 vidlice a zadní plně nastavitelné tlumiče zajišťují jistotu v zatáčkách a stabilitu při vyšší rychlosti. K tomu všemu Quick Shift 2.0 pro plynulé řazení a top elektronika dělají z MM93 stroj, který uchvátí nejen vzhledem, ale také výkonem a ovladatelností.

Také Ducati Panigale V2 FB63 je model pro jezdce, kteří chtějí něco opravdu osobitého. Vznikla jako tréninkový stroj pro Francesca Bagnaia a jedná se o verzi vybavenou prvky, které z ní dělají ideální motorku na trať: sportovní řidítka v závodní pozici, kovaná lehká kola a další detaily inspirované závodními motocykly, díky nimž je Panigale V2 ještě obratnější a rychlejší v zatáčkách. Unikátní grafika čerpá inspiraci z Bagnaiaovy přilby a rukavic, takže je motorka okamžitě rozpoznatelná a nepřehlédnutelná.

panigale_v2_special_edition_2026

Stejně jako Marc Marquéz, i Francesco Bagnaia používá Panigale V2 během sezony MotoGP pro svůj trénink. Vznik těchto limitek ukazuje, že Ducati podporuje své oficiální jezdce a zároveň přináší závodní technologie i běžným nadšencům.

Ducati Scrambler Nightshift

Ducati Scrambler Nightshift je moderní motorka s retro šarmem. Novou barvu Emerald Green doplňují černá drátěná kola, prošívané sedlo, číselné tabulky na bocích a rovná řídítka se zpětnými zrcátky, čímž se Nightshift inspiruje stylem café‑racerů. Moderní 4,3“ TFT displej kombinuje klasický vzhled s pokročilou elektronikou a nabízí možnosti konektivity. Nově lze motorku doplnit funkcí Quick Shift Up/Down, která ještě víc zvyšuje jízdní komfort a dynamiku. Nightshift dokonale spojuje styl, technologii a radost z jízdy do jednoho všestranného městského stroje.

ducati scrambler_nightshift_emeradl_green_2026

Ducati DesertX

Ducati DesertX se v roce 2026 dočká několik inovací. Legendární motor Testastretta 11° nahradí nový 890 cm³ V2 motor s variabilním časováním ventilů, což nabídne plynulejší výkon obzvláště v nižších otáčkách. Nová verze nabídne také přepracovaný rám a nižší hmotnost, což zlepší ovladatelnost i komfort v terénu. Motorka je užší a kompaktnější, s moderní TFT palubní deskou, jízdními režimy, kontrolou trakce, Wheelie Control, tempomatem a ABS v náklonu. Zkrátka spousta vychytávek, které ti zpříjemní i zjednoduší život v sedle. Jediné co vlastně ale potřebuješ vědět je, že nová DesertX je připravena zvládnout každý typ terénu ještě lépe než kdy předtím.

ducati_desert_x_2026

Ducati Desmo: Nová kapitola značky Ducati

Rok 2026 v italské továrně na sny ale není jen o vylepšení osvědčených modelů. Značka Ducati se rozhodla moto svět šokovat v tom nejlepším slova smyslu a po desetiletích dominance převážně na silnicích a závodních tratích vstupuje i do světa motokrosu. Pro fanoušky je to nečekaná, ale jistě vzrušující novinka a je jasné, že i na tomto poli se projeví nezaměnitelná závodní DNA Ducati.

Vlajkovou lodí řady je Ducati Desmo 450 MX. Jednoválcový motor o objemu 449,6 cm³ s desmodromickým rozvodem nabízí vysoký výkon a rychlé reakce, zatímco lehký hliníkový rám a profesionální odpružení Showa umožňují extrémní obratnost na trati. Kompaktní, přitom tuhá konstrukce zajišťuje, že stroj je připraven i na ty nejnáročnější skoky a zatáčky.

ducati_desmo_450_mx_2025

Do série navíc v létě 2026 přibude ještě Ducati Desmo 250 MX, která cílí na MX2 kategorii a enduro-crossová verze Ducati Desmo 450 EDX.

Když se na všechny modely podíváme jako na celek, je jasně vidět, že Ducati letos pracovala na dvou hlavních věcech - lehčí konstrukce a moderní motory nové generace, které přinášejí hladší výkon i lepší ovladatelnost. 

×

Splátková kalkulačka ESSOX