Ducati Streetfighter V2 S Giallo Ducati
Žlutá se vrací! Ikonický odstín Giallo Ducati - barva, která spojuje historii, výkon a emoce italské závodní vášně. Streetfighter V2 S posouvá zážitek na vyšší úroveň – s podvozkem Öhlins, závodním naladěním a legendárním motorem Ducati V2. Precizní ovladatelnost, lehkost a agresivní styl vytvářejí dokonalou rovnováhu mezi výkonem a elegancí. Motocykl pro ty, kteří chtějí supersport bez kapotáže – ryzí Streetfighter.
Detailní popis produktu
Giallo Ducati
Streetfighter V2 S v ikonickém odstínu Giallo Ducati, který symbolizuje návrat legendární žluté barvy do rodiny Ducati. Tato barva se poprvé objevila v roce 1972 na modelu 750 Sport a stala se součástí identity značky stejně jako tradiční červená. V roce 2023 se Giallo Ducati vrátila na závodní tratě prostřednictvím speciálních lakování továrních týmů Ducati v seriálech WorldSBK a MotoGP během Grand Prix v Misanu. Nyní se žlutá znovu stává oficiální barvou značky, která v modelovém roce 2026 zvýrazní exkluzivní Panigale V2 S a Streetfighter V2 S – symboly energie, vášně a italského stylu.
Nový motor V2
Nový motor V2 si zachovává klasickou 90° architekturu, typický znak dvouválců Ducati, a je vybaven inovativním elektronickým systémem variabilního časování ventilů, který zajišťuje výrazný točivý moment v celém rozsahu otáček a sportovní výkon ve vyšších otáčkách. Splňuje normu Euro 5+ a díky objemu 890 cm³ a hmotnosti pouhých 54,4 kg je nejlehčím dvouválcem, jaký kdy byl v Borgo Panigale vyroben. Motocykl je navržen tak, aby přinesl radost z jízdy s jistotou dlouhých servisních intervalů — kontrola ventilových vůlí je nutná až po 45 000 km, což výrazně snižuje náklady na údržbu.
Špičková elektronika třídy supersport
Streetfighter V2 je vybaven šestiosou inerciální jednotkou IMU, která řídí pokročilý elektronický balíček zahrnující Cornering ABS, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control a Ducati Quick Shift 2.0 – stejný systém používaný u Panigale V4. Čtyři přednastavené jízdní režimy umožňují motocyklu přizpůsobit se jakékoli situaci. 5” TFT displej nabízí tři zobrazovací režimy, které zobrazují nejdůležitější údaje, a vylepšené rozhraní s přehledným otáčkoměrem ukazuje ideální okamžik pro přeřazení.
Nádrž a zadní část z nové Panigale V2
Design nádrže, její tvar i rozměry vycházejí z modelu Panigale V2 a připomínají Panigale V4 – vše přizpůsobeno nové konstrukční základně a upravené ergonomii. Jezdec tak získává lepší oporu při sportovní jízdě, snížené zatížení zápěstí a výborný cit pro přední část motocyklu při náklonu v zatáčkách.
Přepracovaná přední část s novým LED světlometem
Přední část působí čistě a minimalisticky, s důrazem na zcela nový plně LED světlomet, který posouvá ikonický design do moderní, technologicky vyspělé podoby. Denní svícení (DRL) vytváří nezaměnitelný světelný podpis a dodává motocyklu dravý, koncentrovaný výraz – skutečnou esenci Streetfighteru.
Podvozek, odpružení a řízení
Streetfighter V2 S nabízí špičkové komponenty Öhlins – přední vidlici NIX30 a zadní tlumič Öhlins, které poskytují mimořádnou přesnost a dokonalý pocit z jízdy. Řízená je pak vybaveno tlumičem Sachs, který zaručuje maximální přesnost a stabilitu i při vysokých rychlostech. Pro ještě sportovnější charakter je v nabídce příslušenství nastavitelný tlumič řízení Öhlins.
Prodloužená záruka 4Ever Ducati
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
| Kategorie: | Motorky Ducati Streetfighter V2 |
|---|---|
| Záruka: | 4 roky - 4Ever Ducati |
| ? Počet míst: | Jednomístné |
| ? Palivová nádrž: | 15L |
| ? Suchá hmotnost: | 175kg |
| Výška sedla: | 837mm |
| ? Motor: | Ducati 90° V2 |
| Zdvihový objem: | 890 ccm |
| Vrtání x zdvih: | 96 x 61.5mm |
| Kompresní poměr: | 13,1:1 |
| ? Výkon motoru: | 120hp -88kW |
| ? Točivý moment: | 93,3Nm |
| ? Palivový systém: | Elektronické vstřikování ovládané Ride-by-wire |
| ? Výfuky: | systém 2-1-2 |
| Emise: | Euro 5+ |
| ? Převodovka: | 6ti stupňová s rychlořazením DQS EVO 2 |
| Převodový poměr: | 1=38/14 2=34/17 3=32/20 4=29/22 5=24/21 6=26/25 |
| Primární převod: | poměr 1,84:1 |
| ? Sekundární převod: | Řetěz 520, 15/44 zubů |
| ? Spojka: | Hydraulicky ovládaná, antihoppingová |
| ? Rám: | Páteřový monokokový |
| Rozvor: | 1465mm |
| Úhel řízení: | 23,6° |
| Stopa: | 93mm |
| ? Přední odpružení: | Öhlins USD plně nastavitelné |
| Tlumič řízení: | Sachs |
| ? Přední ráfek: | 3.50x17 |
| ? Přední pneumatika: | 120/70 ZR17 |
| ? Zadní odpružení: | Dvouramenná kyvná vidlice s plně stavitelnou pružící jednotkou Öhlins |
| ? Zadní ráfek: | 5.5x17 |
| ? Zadní pneumatika: | 190/55 ZR17 |
| ? Přední brzdy: | Radiální systém Brembo s ABS |
| ? Zadní brzdy: | Systém Brembo s ABS |
| ? Přístroje: | 5" TFT |
| ? Elektronika: | Volba jízdních režimů, ABS, DTC, DWC, EBC, DQS EVO 2, DPL |
| ? Další výbava: | DBL, Full LED osvětlení s denním svícením (DRL), automatická kalibrace pneumatik, automatické vypínání směrových světel, Li-Ion baterie, coming home, USB port |
| ? Možnosti rozšíření výbavy: | TPMS, DMS, DLT GPS, Anti theft, Turn by turn navigace, Vyhřívané gripy,, Tempomat |
| Servis: | Olejový 15000km/24 měsíců, Desmo - 30000km |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
