Ducati Panigale V4 R

Ducati Panigale V4 R představuje vrchol závodní technologie, kde se výkon a preciznost spojují v jeden cíl – absolutní rychlost. S motorem Desmosedici Stradale R o výkonu až 239 koní a aerodynamikou inspirovanou WSBK zvládá rychlosti přes 330 km/h. Každý detail, od podvozku Öhlins po závodní převodovku DRG, je zkonstruován pro maximální kontrolu a čistou adrenalinovou jízdu.

1 070 717 Kč 884 890 Kč bez DPH
Dostupnost: Přijímáme objednávky
Kód: 2833

Detailní popis produktu

Postavena výzvám

Rychlejší, ostřejší, nekompromisní. Stroj zrozený pro vítězství a navržený podle specifikací šampionátu World Superbike. Srdcem je motor Desmosedici Stradale R o objemu 998 cm³, který poskytuje až 218 koní a umožňuje překonat hranici 330 km/h. Panigale V4 R otevírá svět technologií, které dosud patřily jen továrním závodníkům Ducati. Každý prvek karoserie je tvarován pro vyšší efektivitu a obratnost, zatímco estetika podtrhuje funkčnost v její nejčistší podobě.

Výkonný závodní motor

Základní kámen Panigale V4 R tvoří čtyřválec Desmosedici Stradale R o objemu 998 cm³, který v nejnovější evoluci dosahuje homologovaného výkonu 218 koní při 15 750 ot./min a točí až 16 500 ot./min na šestý převodový stupeň. Nové sání, lehčí písty (−5 %) a upravená kliková hřídel s větší setrvačností přinášejí lepší dynamiku i spolehlivost. Kompaktní suchá spojka SBK převzatá z továrního stroje WorldSBK je menší, lehčí o 800 g a nabízí ostřejší závodní charakter než u běžných modelů.

Nejmodernější elektronika

Panigale V4 R posouvá hranice výkonu díky rozsáhlé sadě inteligentních elektronických systémů. Ducati Vehicle Observer analyzuje chování motocyklu v reálném čase, zatímco Race Brake Control, Cornering ABS a Engine Brake Control zajišťují precizní stabilitu i v extrémních situacích. Nechybí čtyři výkonové režimy, Ducati Quick Shift 2.0 ani pokročilé asistenční systémy Traction, Wheelie a Slide Control. Možno doplnit o datalogger Ducati Data Analyzer pro profesionální ladění výkonu.

Základ rychlosti

Podvozek vychází z MotoGP zkušeností a je zaměřen na maximální přesnost, trakci a ovladatelnost. Dutá oboustranná kyvná vidlice Ducati Corse pomáhá efektivně přenášet výkon na trať, zatímco mechanické odpružení Öhlins s jehlovým ventilem nabízí možnost precizního nastavení. Přední vidlice NPX25/30 s titanovým povrchem doplňuje tlumič TTX36 s hydraulickým předpětím, a poprvé se objevuje také nový tlumič řízení Öhlins SD20 s rychlejší odezvou a širším rozsahem nastavení. Nastavitelný čep kyvné vidlice umožňuje přesné doladění geometrie pro každý jezdecký styl i okruh.

Závodní převodovka Ducati

Závodní převodovka Ducati Racing Gearbox (DRG) přenáší autentický feeling z tratí WSBK. Neutrál je umístěn pod prvním stupněm, což zajišťuje lepší kontrolu při nájezdu do zatáček a rychlejší přechod mezi první a druhou rychlostí. Díky patentovanému systému Ducati Neutral Lock (DNL)  je zabráněno nechtěnému podřazení, zatímco speciální páčka umožňuje manuální deaktivaci jako u továrních závodních motocyklů. Panigale V4 R tak poskytuje skutečný závodní zážitek – přesnost, rychlost a nekompromisní výkon.

Prodloužená záruka 4Ever Ducati

Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.

Kategorie: Motorky Ducati Panigale V4
Záruka: 4 roky - 4Ever Ducati
? Počet míst: Jednomístné
? Palivová nádrž: 17L
? Hmotnost: 186.5 kg
Výška sedla: 855mm
? Motor: Desmosedici Stradale 90° V4
Zdvihový objem: 998 ccm
Vrtání x zdvih: 81 x 48.4mm
Kompresní poměr: 14.0:1
? Výkon motoru: 218hp -160,3kW
? Točivý moment: 114,5 Nm
? Palivový systém: Elektronické vstřikování ovládané Ride-by-wire
? Výfuky: systém 4-2-1-2
? Emise: Euro 5+
? Převodovka: 6ti stupňová s rychlořazením DQS EVO 2, DRG, DNL
Převodový poměr: 1=36/15 2=34/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=27/22
Primární převod: poměr 1,80:1
? Sekundární převod: Řetěz 520, 16/43 zubů
? Spojka: Hydraulicky ovládaná, antihoppingová
? Rám: Páteřový
Rozvor: 1477mm
Úhel řízení: 24°
Stopa: 98mm
? Přední odpružení: Öhlins USD plně stavitelné
? Tlumič řízení: Öhlins
? Přední ráfek: 3.50x17 Kovaný
? Přední pneumatika: 120/70 ZR17
? Zadní odpružení: Oboustranná kyvná vidlice s plně stavitelnou pružící jednotkou Öhlins, nastavitelná délka kyvné vidlice a přepákování
? Zadní ráfek: 6.00x17 Kovaný
? Zadní pneumatika: 200/60 ZR17
? Přední brzdy: Radiální systém Brembo s Race eCBS
? Zadní brzdy: Systém Brembo s Race eCBS
? Přístroje: 6,9" TFT
? Elektronika: Volba jízdních režimů, Race eCBS, DVO (DTC, DWC, DSC, DPL), EBC, DQS EVO 2
? Další výbava: DBL, Full LED osvětlení s denním svícením (DRL), automatické vypínání směrových světel, tlačítka rychlého nastavení, PIT Limiter, Li-Ion baterie, Comming home, plaketa s unikátním číslem, záslepky zrcátek a SPZ, karbonový kryt suché spojky
? Možnosti rozšíření výbavy: DDL, DMS, Anti theft, Tempomat, TPMS, Turn by Turn navigace, USB port, měření pozice odpružení
Servis: Olejový 12000km/12 měsíců, Desmo - 24000km

Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Povinná pole

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

×

Splátková kalkulačka ESSOX