Ducati Panigale V4 R
Ducati Panigale V4 R představuje vrchol závodní technologie, kde se výkon a preciznost spojují v jeden cíl – absolutní rychlost. S motorem Desmosedici Stradale R o výkonu až 239 koní a aerodynamikou inspirovanou WSBK zvládá rychlosti přes 330 km/h. Každý detail, od podvozku Öhlins po závodní převodovku DRG, je zkonstruován pro maximální kontrolu a čistou adrenalinovou jízdu.
Detailní popis produktu
Postavena výzvám
Rychlejší, ostřejší, nekompromisní. Stroj zrozený pro vítězství a navržený podle specifikací šampionátu World Superbike. Srdcem je motor Desmosedici Stradale R o objemu 998 cm³, který poskytuje až 218 koní a umožňuje překonat hranici 330 km/h. Panigale V4 R otevírá svět technologií, které dosud patřily jen továrním závodníkům Ducati. Každý prvek karoserie je tvarován pro vyšší efektivitu a obratnost, zatímco estetika podtrhuje funkčnost v její nejčistší podobě.
Výkonný závodní motor
Základní kámen Panigale V4 R tvoří čtyřválec Desmosedici Stradale R o objemu 998 cm³, který v nejnovější evoluci dosahuje homologovaného výkonu 218 koní při 15 750 ot./min a točí až 16 500 ot./min na šestý převodový stupeň. Nové sání, lehčí písty (−5 %) a upravená kliková hřídel s větší setrvačností přinášejí lepší dynamiku i spolehlivost. Kompaktní suchá spojka SBK převzatá z továrního stroje WorldSBK je menší, lehčí o 800 g a nabízí ostřejší závodní charakter než u běžných modelů.
Nejmodernější elektronika
Panigale V4 R posouvá hranice výkonu díky rozsáhlé sadě inteligentních elektronických systémů. Ducati Vehicle Observer analyzuje chování motocyklu v reálném čase, zatímco Race Brake Control, Cornering ABS a Engine Brake Control zajišťují precizní stabilitu i v extrémních situacích. Nechybí čtyři výkonové režimy, Ducati Quick Shift 2.0 ani pokročilé asistenční systémy Traction, Wheelie a Slide Control. Možno doplnit o datalogger Ducati Data Analyzer pro profesionální ladění výkonu.
Základ rychlosti
Podvozek vychází z MotoGP zkušeností a je zaměřen na maximální přesnost, trakci a ovladatelnost. Dutá oboustranná kyvná vidlice Ducati Corse pomáhá efektivně přenášet výkon na trať, zatímco mechanické odpružení Öhlins s jehlovým ventilem nabízí možnost precizního nastavení. Přední vidlice NPX25/30 s titanovým povrchem doplňuje tlumič TTX36 s hydraulickým předpětím, a poprvé se objevuje také nový tlumič řízení Öhlins SD20 s rychlejší odezvou a širším rozsahem nastavení. Nastavitelný čep kyvné vidlice umožňuje přesné doladění geometrie pro každý jezdecký styl i okruh.
Závodní převodovka Ducati
Závodní převodovka Ducati Racing Gearbox (DRG) přenáší autentický feeling z tratí WSBK. Neutrál je umístěn pod prvním stupněm, což zajišťuje lepší kontrolu při nájezdu do zatáček a rychlejší přechod mezi první a druhou rychlostí. Díky patentovanému systému Ducati Neutral Lock (DNL) je zabráněno nechtěnému podřazení, zatímco speciální páčka umožňuje manuální deaktivaci jako u továrních závodních motocyklů. Panigale V4 R tak poskytuje skutečný závodní zážitek – přesnost, rychlost a nekompromisní výkon.
Prodloužená záruka 4Ever Ducati
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
| Kategorie: | Motorky Ducati Panigale V4 |
|---|---|
| Záruka: | 4 roky - 4Ever Ducati |
| ? Počet míst: | Jednomístné |
| ? Palivová nádrž: | 17L |
| ? Hmotnost: | 186.5 kg |
| Výška sedla: | 855mm |
| ? Motor: | Desmosedici Stradale 90° V4 |
| Zdvihový objem: | 998 ccm |
| Vrtání x zdvih: | 81 x 48.4mm |
| Kompresní poměr: | 14.0:1 |
| ? Výkon motoru: | 218hp -160,3kW |
| ? Točivý moment: | 114,5 Nm |
| ? Palivový systém: | Elektronické vstřikování ovládané Ride-by-wire |
| ? Výfuky: | systém 4-2-1-2 |
| ? Emise: | Euro 5+ |
| ? Převodovka: | 6ti stupňová s rychlořazením DQS EVO 2, DRG, DNL |
| Převodový poměr: | 1=36/15 2=34/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=27/22 |
| Primární převod: | poměr 1,80:1 |
| ? Sekundární převod: | Řetěz 520, 16/43 zubů |
| ? Spojka: | Hydraulicky ovládaná, antihoppingová |
| ? Rám: | Páteřový |
| Rozvor: | 1477mm |
| Úhel řízení: | 24° |
| Stopa: | 98mm |
| ? Přední odpružení: | Öhlins USD plně stavitelné |
| ? Tlumič řízení: | Öhlins |
| ? Přední ráfek: | 3.50x17 Kovaný |
| ? Přední pneumatika: | 120/70 ZR17 |
| ? Zadní odpružení: | Oboustranná kyvná vidlice s plně stavitelnou pružící jednotkou Öhlins, nastavitelná délka kyvné vidlice a přepákování |
| ? Zadní ráfek: | 6.00x17 Kovaný |
| ? Zadní pneumatika: | 200/60 ZR17 |
| ? Přední brzdy: | Radiální systém Brembo s Race eCBS |
| ? Zadní brzdy: | Systém Brembo s Race eCBS |
| ? Přístroje: | 6,9" TFT |
| ? Elektronika: | Volba jízdních režimů, Race eCBS, DVO (DTC, DWC, DSC, DPL), EBC, DQS EVO 2 |
| ? Další výbava: | DBL, Full LED osvětlení s denním svícením (DRL), automatické vypínání směrových světel, tlačítka rychlého nastavení, PIT Limiter, Li-Ion baterie, Comming home, plaketa s unikátním číslem, záslepky zrcátek a SPZ, karbonový kryt suché spojky |
| ? Možnosti rozšíření výbavy: | DDL, DMS, Anti theft, Tempomat, TPMS, Turn by Turn navigace, USB port, měření pozice odpružení |
| Servis: | Olejový 12000km/12 měsíců, Desmo - 24000km |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
