Ducati Panigale V4
Nová Ducati Panigale V4 2025 nabízí 216 koní čistého výkonu inspirovaného MotoGP, lehčí konstrukci a vylepšenou aerodynamiku pro dokonalý zážitek na trati. Maximální výkon a technologické inovace posouvají možnosti jezdce na novou úroveň.
Detailní popis produktu
Technologická evoluce a výkon
Panigale V4 2025 je vybavena nejnovější generací motoru Desmosedici Stradale, odvozeného přímo z MotoGP. Tento motor s objemem 1103 cm³ dosahuje výkonu 216 koní a jeho hmotnost byla snížena o 1 kg, což zvyšuje agilitu a ovladatelnost motocyklu. V souladu s emisní normou Euro 5+ poskytuje tato verze bezkompromisní výkon jak na trati, tak i na silnicit mít vždy optimální tah při otevření plynu.
Aerodynamika a ergonomie
Aerodynamický balíček byl kompletně přepracován ve spolupráci s Ducati Corse, aby zlepšil stabilitu při vysokých rychlostech. Optimalizovaná křidélka snižují odpor vzduchu a udržují vysokou přítlačnou sílu, což usnadňuje kontrolu v zatáčkách. Ducati se zaměřila také na ergonomii, přepracovala tank, stupačky a sedlo, aby jezdci poskytla maximální pohodlí a přesnou kontrolu, zejména při delších jízdáchu.
Závodní DNA a elektronika
Chassis a odpružení, inspirované technikami z MotoGP, byly optimalizovány pro rychlejší časy na kolo s menší námahou. Elektronické systémy, jako je nový kontrolní panel s 6,9" displejem a pokročilé asistenty řízení trakce a brzdění, zajišťují, že motorka je přístupná jak profesionálům, tak i nadšencům
Prodloužená záruka 4Ever Ducati
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
| Kategorie: | Motorky Ducati Panigale V4 |
|---|---|
| Záruka: | 4 roky - 4Ever Ducati |
| ? Počet míst: | Dvoumístné |
| ? Palivová nádrž: | 17L |
| ? Suchá hmotnost: | 191kg |
| Výška sedla: | 850mm |
| ? Motor: | Desmosedici Stradale 90° V4 |
| Zdvihový objem: | 1103 ccm |
| Vrtání x zdvih: | 81 x 53.5mm |
| Kompresní poměr: | 14.0:1 |
| ? Výkon motoru: | 216hp -158,9kW |
| ? Točivý moment: | 120,9Nm |
| ? Palivový systém: | Elektronické vstřikování ovládané Ride-by-wire |
| ? Výfuky: | systém 4-2-1-2 |
| ? Emise: | Euro 5+ |
| ? Převodovka: | 6ti stupňová s rychlořazením DQS EVO 2 |
| Převodový poměr: | 1=36/15 2=34/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=27/22 |
| Primární převod: | poměr 1,80:1 |
| ? Sekundární převod: | Řetěz 520, 16/41 zubů |
| ? Spojka: | Hydraulicky ovládaná, antihoppingová |
| ? Rám: | Páteřový |
| Rozvor: | 1485mm |
| Úhel řízení: | 24° |
| Stopa: | 98mm |
| ? Přední odpružení: | Showa USD plně nastavitelné |
| Tlumič řízení: | Sachs |
| ? Přední ráfek: | 3.50x17 |
| ? Přední pneumatika: | 120/70 ZR17 |
| ? Zadní odpružení: | Oboustranná kyvná vidlice s plně stavitelnou pružící jednotkou Sachs |
| ? Zadní ráfek: | 6.00x17 |
| ? Zadní pneumatika: | 200/60 ZR17 |
| ? Přední brzdy: | Radiální systém Brembo s Race eCBS |
| ? Zadní brzdy: | Systém Brembo s Race eCBS |
| ? Přístroje: | 6,9" TFT |
| ? Elektronika: | Volba jízdních režimů, Race eCBS, DVO (DTC, DWC, DSC, DPL), EBC, DQS EVO 2 |
| ? Další výbava: | DBL, Full LED osvětlení s denním svícením (DRL), automatické vypínání směrových světel, tlačítka rychlého nastavení, PIT Limiter, Comming home |
| ? Možnosti rozšíření výbavy: | DDL, DMS, Anti theft, Tempomat, TPMS, Turn by Turn navigace, USB port |
| Servis: | Olejový 12000km/12 měsíců, Desmo - 24000km |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
