Ducati Monster Iceberg White
Ducati Monster V2 vám přináší autentický naháčový charakter s 111 koňmi a lehkým podvozkem, který reaguje na každý impulz jezdce. Poskytuje pozornost všem aspektům jízdy — čitelnost, kontrolu a pocit svobody. Prostý kompromisů, Monster V2 staví na jednoduchosti, radosti z otáček a nezaměnitelné duši Ducati.
Detailní popis produktu
Zcela přepracovaný v každém detailu
Nový Monster je kompletně přepracovaný, přesto si zachovává lehkost, obratnost a přirozené ovládání, které proslavily jeho předchůdce. Díky modernímu přístupu je nyní ještě sportovnější, má dynamičtější jízdní pozici a je o 4 kg lehčí. S využitím nového motoru V2 a špičkových komponentů váží stroj v plné výbavě bez paliva pouhých 175 kg, čímž potvrzuje svou pověst lehkého a hbitého motocyklu, který přináší ryzí zábavu z jízdy.
Nový dvouválcový motor V2
Srdcem motocyklu je dvouválcový motor V2 – symbol sportovního ducha značky Ducati. Nabízí výkon 111 koní a točivý moment 91 Nm, přičemž jeho konstrukce je kompaktnější, uhlazenější a lépe skrytá v rámu. Systém variabilního časování sání (Intake Variable Timing) nepřetržitě upravuje předstih otevírání sacích ventilů, aby poskytl ideální průběh výkonu v každém režimu jízdy. Nový Quick Shift 2.0 umožňuje okamžité řazení bez spojky a čtyři jízdní režimy spolu se čtyřmi výkonnostními módy přizpůsobují chování motoru různým podmínkám. K dispozici je i varianta s omezeným výkonem 35 kW.
Lehčí, hbitější, technologicky vyspělejší
Nový Monster je mimořádně univerzální motocykl, který se přirozeně přizpůsobí městskému provozu i sportovní jízdě. Díky nízké hmotnosti, širokému úhlu řízení, promyšlenému podvozku a moderní elektronice je jeho chování plynulé, přesné a intuitivní. Zlepšená dynamika dává jezdci jistotu v každé situaci a umožňuje si jízdu užít naplno – ať už jde o zkušeného jezdce, nebo o nováčka objevujícího svět Ducati.
Komfort a ergonomie
Nižší sedlo o výšce 815 mm a zúžený profil v místě kolen usnadňují dosažení na zem i jezdcům menší postavy. Z nabídky Ducati Performance je možné motocykl vybavit ještě nižším sedlem a sadou pro snížení podvozku, čímž se sedlo dostane až na výšku 775 mm. Nové LED světlomety s denním svícením a dynamickými směrovkami podtrhují moderní a kompaktní design, který působí agresivně i elegantně zároveň.
Technologie a DNA Ducati
Elektronika nového Monsteru vychází přímo ze závodního světa Ducati. Čtyři jízdní režimy spolu s přizpůsobitelnými výkonnostními módy mění odezvu motoru a chování motocyklu podle povrchu i stylu jízdy. Elektronický balíček zahrnuje ABS Cornering se třemi úrovněmi včetně funkce „pouze přední brzda“, osmistupňovou kontrolu trakce, čtyřúrovňový Wheelie Control a tříúrovňové Engine Brake Control. Nový 5" TFT displej je o 16 % větší než dříve a přináší dvě zobrazovací rozhraní – Road a Road Pro – s automatickým přepínáním denního a nočního režimu pro maximální přehlednost.
Prodloužená záruka 4Ever Ducati
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
| Kategorie: | Motorky Ducati Monster |
|---|---|
| Záruka: | 4 roky - 4Ever Ducati |
| ? Počet míst: | Dvoumístné |
| ? Palivová nádrž: | 14L |
| ? Hmotnost: | 175kg |
| ? Výška sedla: | 815/795/775mm |
| ? Motor: | Ducati V2 90° |
| Zdvihový objem: | 890 ccm |
| Vrtání x zdvih: | 96 x 61.5mm |
| Kompresní poměr: | 13.1:1 |
| ? Výkon motoru: | 111hp -81,6kW |
| ? Točivý moment: | 91,1Nm |
| ? Palivový systém: | Elektronické vstřikování ovládané Ride-by-wire |
| ? Výfuky: | Systém 2-1-2 |
| ? Emise: | Euro 5+ |
| ? Převodovka: | 6ti stupňová s rychlořazení DQS 2.0 |
| Převodový poměr: | 1=38/14, 2=34/17, 3=32/20, 4=29/22, 5=24/21, 6=26/25 |
| Primární převod: | poměr 1,84:1 |
| ? Sekundární převod: | Řetěz 520, 16/42 zubů |
| ? Spojka: | Hydraulicky ovládaná, antihoppingová |
| ? Rám: | Páteřový |
| Rozvor: | 1492mm |
| Úhel řízení: | 23,3° |
| Stopa: | 92mm |
| ? Přední odpružení: | Showa USD |
| Tlumič řízení: | Ne |
| ? Přední ráfek: | 3.50x17 |
| ? Přední pneumatika: | 120/70 ZR17 |
| ? Zadní odpružení: | Oboustranná kyvná vidlice s pružící jednotkou Showa |
| ? Zadní ráfek: | 5.5x17 |
| ? Zadní pneumatika: | 180/55 ZR17 |
| ? Přední brzdy: | Radiální systém Brembo s ABS |
| ? Zadní brzdy: | Systém Brembo s ABS |
| ? Přístroje: | 5" TFT |
| ? Elektronika: | Jízdní režimy, ABS, DTC, DWC, EBC |
| Další výbava: | DRL-denní svícení, Full LED světlomety, Dynamické blinky s automatickým vypnutím, lap timer, automatická kalibrace pneu |
| ? Možnosti rozšíření výbavy: | DPL, DMS, vyhřívané gripy, TPMS, Tempomat,Turn-by-turn navigace, USB zásuvka |
| Servis: | Olejový 15000km/24 měsíců, Ventilové vůle 45000km |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
