Ducati Hypermotard V2 SP
Hypermotard V2 SP je nejostřejší verze z celé řady – lehčí, silnější a vybavená prvky přímo ze závodních tratí. Odpružení Öhlins, brzdy Brembo M50, kovaná kola a speciální SP design oslavují 20 let legendy Hypermotard. Je to ultimátní zbraň na silnici i okruhu – pro ty, kdo chtějí maximum výkonu a emocí.
Detailní popis produktu
Esence Hypermotardu
Dvacet let po představení prvního prototypu přichází Hypermotard v kompletně modernizované podobě, inspirované rebelským duchem modelu Hypermotard 1100. Design motardu, který spojuje agresi s přesností, emoce s kontrolou.
Nadčasové designové detaily
DNA nového Hypermotardu vychází z prvního prototypu, představeného na výstavě EICMA 2005, kde získal ocenění „Best in Show“. Typické prvky převzaté z této ikony dodávají charakter — přední světlomet s nezaměnitelným „zobákem“, kryt nádrže s dvojitým křídlem, dvojitý výfuk pod sedlem odhalující trubkový rám a plovoucí zadní světlo. Čisté a agresivní linie, které stále vzrušují a přitahují pozornost.
Nový dvouválcový motor V2 – spousta točivého momentu, spousta zábavy
Nový Hypermotard V2 pohání dvouválcový motor Ducati V2 o objemu 890 cm³ – nejlehčí dvouválec, jaký kdy Ducati vyrobila (54,5 kg). Díky tomu je celý motocykl mimořádně lehký. S výkonem 120 koní při 10 750 ot./min a točivým momentem 94 Nm při 8 250 ot./min je to nejvýkonnější Hypermotard všech dob. Nabízí dostatek síly pro maximální zábavu na silnici i na trati. Hypermotard V2 je také dostupný ve verzi s omezeným výkonem 35 kW pro řidiče s licencí A2.
Verze SP
Hypermotard V2 SP posouvá sportovního ducha Ducati na novou úroveň. Speciální lakování s logem SP na bocích nádrže, bílé ráfky a číslo 20 oslavují dvacáté výročí původního prototypu. Technická výbava zvyšuje výkon a zároveň snižuje hmotnost o 3 kg oproti standardní verzi. Zahrnuje odpružení Öhlins SP, kovaná kola, přední brzdové třmeny Brembo M50 s dedikovaným brzdovým válcem a lithium-iontovou baterii.
Kompletně přepracovaný podvozek
Podvozek nového Hypermotardu V2 byl zcela přepracován pro maximální kompaktnost a obratnost. Nový hliníkový monokokový rám využívá motor jako nosný prvek, čímž vytváří mimořádně kompaktní základ. Díky použití moderních komponentů a nového motoru je hmotnost o 13 kg nižší než u předchozí generace (14 kg u verze SP), což z Hypermotardu V2 dělá ještě citlivější a zábavnější stroj jak na silnici, tak na okruhu.
Ergonomie supermotardu
Nový Hypermotard V2 nabízí ergonomii inspirovanou supermotardovým světem – široká řídítka, vzpřímený posed a úzká stavba zajišťují maximální kontrolu a obratnost. Poprvé mají standardní i SP verze stejnou výšku sedla 880 mm a úzký tvar, který umožňuje snadno dosáhnout na zem. V nabídce Ducati Performance jsou i nižší sedlo a sada pro snížení podvozku, které dokážou motocykl přizpůsobit jakýmkoli potřebám.
Elektronika na špičkové úrovni
Závodní elektronika modelu Hypermotard V2 dosahuje nové úrovně. Čtyři jízdní režimy, každý s vlastním Power modem, umožňují motocykl přizpůsobit jakémukoli stylu jízdy a maximalizovat zážitek. Nový 5" TFT displej umožňuje snadné ovládání všech funkcí a nabízí tři informační režimy (Road, Road Pro a Track) pro ideální čitelnost v každé situaci.
Prodloužená záruka 4Ever Ducati
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
| Kategorie: | Motorky Ducati 35kw |
|---|---|
| Záruka: | 4 roky - 4Ever Ducati |
| ? Počet míst: | Dvoumístné |
| ? Palivová nádrž: | 12,5L |
| Pohotovostní hmotnost: | 177Kg |
| ? Výška sedla: | 880mm/865mm/850mm |
| ? Motor: | Ducati V2 90° |
| Zdvihový objem: | 890 ccm |
| Vrtání x zdvih: | 96 x 61.5mm |
| Kompresní poměr: | 13.1:1 |
| ? Výkon motoru: | 120,4hp -88,5kW |
| ? Točivý moment: | 94Nm |
| ? Palivový systém: | Elektronické vstřikování ovládané Ride-by-wire |
| ? Výfuky: | Systém 2-1 |
| ? Emise: | Euro 5+ |
| ? Převodovka: | 6ti stupňová s rychlořazením DQS 2,0 |
| Převodový poměr: | 1=38/14, 2=34/17, 3=32/20, 4=29/22, 5=24/21, 6=26/25 |
| Primární převod: | poměr 1,84:1 |
| ? Sekundární převod: | Řetěz 520, 15/42 zubů |
| ? Spojka: | Hydraulicky ovládaná, antihoppingová |
| ? Rám: | Páteřový |
| Rozvor: | 1514mm |
| Úhel řízení: | 26° |
| Stopa: | 110mm |
| ? Přední odpružení: | Öhlins USD plně stavitelné |
| Tlumič řízení: | Sachs |
| ? Přední ráfek: | Kovaná 3.50x17 |
| ? Přední pneumatika: | 120/70 ZR17 |
| ? Zadní odpružení: | Oboustranná kyvná vidlice s plně nastavitelnou pružící jednotkou Öhlins |
| ? Zadní ráfek: | Kovaná 5.5x17 |
| ? Zadní pneumatika: | 190/55 ZR17 |
| ? Přední brzdy: | Radiální systém Brembo s ABS |
| ? Zadní brzdy: | Systém Brembo s ABS |
| ? Přístroje: | 5" TFT |
| ? Elektronika: | Jízdní režimy, Cornering ABS, DTC, DWC, EBC |
| ? Další výbava: | Full LED osvětlení s denním svícením (DRL), automatické vypínání směrových světel, dynamická směrová světla, Lap Timer, DPL, Pit Limiter, Lithiová baterie, přední blatník z Carbonu |
| Servis: | Olejový 15000km/12 měsíců, ventilové vůle - 45000km |
| Možnost rozšíření výbavy: | DMS, Anti theft, Turn by turn navigace, Vyhřívané gripy, USB zásuvka, Lap Timer Pro, Tempomat |
| Položka byla vyprodána… | |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
