Ducati Hypermotard V2 SP

Hypermotard V2 SP je nejostřejší verze z celé řady – lehčí, silnější a vybavená prvky přímo ze závodních tratí. Odpružení Öhlins, brzdy Brembo M50, kovaná kola a speciální SP design oslavují 20 let legendy Hypermotard. Je to ultimátní zbraň na silnici i okruhu – pro ty, kdo chtějí maximum výkonu a emocí.

Položka byla vyprodána…
483 358 Kč 399 469 Kč bez DPH
Dostupnost: Přijímáme objednávky
Kód: 2958
Ducati Hypermotard V2 SP
Obrázek 20
Novinka

Detailní popis produktu

Esence Hypermotardu

Dvacet let po představení prvního prototypu přichází Hypermotard v kompletně modernizované podobě, inspirované rebelským duchem modelu Hypermotard 1100. Design motardu, který spojuje agresi s přesností, emoce s kontrolou.

Nadčasové designové detaily

DNA nového Hypermotardu vychází z prvního prototypu, představeného na výstavě EICMA 2005, kde získal ocenění „Best in Show“. Typické prvky převzaté z této ikony dodávají charakter — přední světlomet s nezaměnitelným „zobákem“, kryt nádrže s dvojitým křídlem, dvojitý výfuk pod sedlem odhalující trubkový rám a plovoucí zadní světlo. Čisté a agresivní linie, které stále vzrušují a přitahují pozornost.

Nový dvouválcový motor V2 – spousta točivého momentu, spousta zábavy

Nový Hypermotard V2 pohání dvouválcový motor Ducati V2 o objemu 890 cm³ – nejlehčí dvouválec, jaký kdy Ducati vyrobila (54,5 kg). Díky tomu je celý motocykl mimořádně lehký. S výkonem 120 koní při 10 750 ot./min a točivým momentem 94 Nm při 8 250 ot./min je to nejvýkonnější Hypermotard všech dob. Nabízí dostatek síly pro maximální zábavu na silnici i na trati. Hypermotard V2 je také dostupný ve verzi s omezeným výkonem 35 kW pro řidiče s licencí A2.

Verze SP

Hypermotard V2 SP posouvá sportovního ducha Ducati na novou úroveň. Speciální lakování s logem SP na bocích nádrže, bílé ráfky a číslo 20 oslavují dvacáté výročí původního prototypu. Technická výbava zvyšuje výkon a zároveň snižuje hmotnost o 3 kg oproti standardní verzi. Zahrnuje odpružení Öhlins SP, kovaná kola, přední brzdové třmeny Brembo M50 s dedikovaným brzdovým válcem a lithium-iontovou baterii.

Kompletně přepracovaný podvozek

Podvozek nového Hypermotardu V2 byl zcela přepracován pro maximální kompaktnost a obratnost. Nový hliníkový monokokový rám využívá motor jako nosný prvek, čímž vytváří mimořádně kompaktní základ. Díky použití moderních komponentů a nového motoru je hmotnost o 13 kg nižší než u předchozí generace (14 kg u verze SP), což z Hypermotardu V2 dělá ještě citlivější a zábavnější stroj jak na silnici, tak na okruhu.

Ergonomie supermotardu

Nový Hypermotard V2 nabízí ergonomii inspirovanou supermotardovým světem – široká řídítka, vzpřímený posed a úzká stavba zajišťují maximální kontrolu a obratnost. Poprvé mají standardní i SP verze stejnou výšku sedla 880 mm a úzký tvar, který umožňuje snadno dosáhnout na zem. V nabídce Ducati Performance jsou i nižší sedlo a sada pro snížení podvozku, které dokážou motocykl přizpůsobit jakýmkoli potřebám.

Elektronika na špičkové úrovni

Závodní elektronika modelu Hypermotard V2 dosahuje nové úrovně. Čtyři jízdní režimy, každý s vlastním Power modem, umožňují motocykl přizpůsobit jakémukoli stylu jízdy a maximalizovat zážitek. Nový 5" TFT displej umožňuje snadné ovládání všech funkcí a nabízí tři informační režimy (Road, Road Pro a Track) pro ideální čitelnost v každé situaci.

Prodloužená záruka 4Ever Ducati

Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.

Kategorie: Motorky Ducati 35kw
Záruka: 4 roky - 4Ever Ducati
? Počet míst: Dvoumístné
? Palivová nádrž: 12,5L
Pohotovostní hmotnost: 177Kg
? Výška sedla: 880mm/865mm/850mm
? Motor: Ducati V2 90°
Zdvihový objem: 890 ccm
Vrtání x zdvih: 96 x 61.5mm
Kompresní poměr: 13.1:1
? Výkon motoru: 120,4hp -88,5kW
? Točivý moment: 94Nm
? Palivový systém: Elektronické vstřikování ovládané Ride-by-wire
? Výfuky: Systém 2-1
? Emise: Euro 5+
? Převodovka: 6ti stupňová s rychlořazením DQS 2,0
Převodový poměr: 1=38/14, 2=34/17, 3=32/20, 4=29/22, 5=24/21, 6=26/25
Primární převod: poměr 1,84:1
? Sekundární převod: Řetěz 520, 15/42 zubů
? Spojka: Hydraulicky ovládaná, antihoppingová
? Rám: Páteřový
Rozvor: 1514mm
Úhel řízení: 26°
Stopa: 110mm
? Přední odpružení: Öhlins USD plně stavitelné
Tlumič řízení: Sachs
? Přední ráfek: Kovaná 3.50x17
? Přední pneumatika: 120/70 ZR17
? Zadní odpružení: Oboustranná kyvná vidlice s plně nastavitelnou pružící jednotkou Öhlins
? Zadní ráfek: Kovaná 5.5x17
? Zadní pneumatika: 190/55 ZR17
? Přední brzdy: Radiální systém Brembo s ABS
? Zadní brzdy: Systém Brembo s ABS
? Přístroje: 5" TFT
? Elektronika: Jízdní režimy, Cornering ABS, DTC, DWC, EBC
? Další výbava: Full LED osvětlení s denním svícením (DRL), automatické vypínání směrových světel, dynamická směrová světla, Lap Timer, DPL, Pit Limiter, Lithiová baterie, přední blatník z Carbonu
Servis: Olejový 15000km/12 měsíců, ventilové vůle - 45000km
Možnost rozšíření výbavy: DMS, Anti theft, Turn by turn navigace, Vyhřívané gripy, USB zásuvka, Lap Timer Pro, Tempomat
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

×

Splátková kalkulačka ESSOX