Aprilia Tuono V4 Factory 1100 SE-09 SBK
Detailní popis produktu
Speciální edice
Aprilia slaví historický den pro značku tím, že vrací legendární lak symbolizující velkolepý sportovní debut RSV4 na korunním klenotu řady V4. V této speciální verzi je Tuono V4 Factory standardně vybaveno také karbonovými přívody vzduchu pro přední brzdy a karbonovým předním blatníkem. Progresivní číslování modelu je umístěno na palivové nádrži.
Absolutní síla
Tuono V4 je jediný naháč, ukrývající v sobě unikátní úzký čtyřválcový motor 65°V. Při objemu 1077 cm3 dosahuje hodnot 175 koní a 121 Nm. Elektronicky řízené odpružení Öhlins Smart EC 2.0 pak vytváří ultimátní zážitek z jízdy. Semi-aktivní nebo manuální režim lze měnit tlačítky na řídítkách, personalizace pak nabízí z výběru 3 map. Náročným testováním na nejnáročnější tratích jako Mugello nebo Imola bylo inženýry z Noale dosaženo nepopsatelného pocitu z jízdy.
Vyladěná raketa
Ergonomie byla vylepšena novým tvarem palivové nádrže, snížením sedla i stupaček o 9mm. Vytváří se tak uvolněnější a přirozenější jízdní pozice i pro vyšší jezdce a celkově více prostoru. Společně se semi aktivním podvozkem Öhlins dominuje kategorii hypernaked. Kapotáž je vybavena trojicí LED světlometů s DRL světly a funkcí svícení do zatáček. Motocykl je pak nepřehlédnutelný ve dne i v noci unikátním světelným desingem.
Feeling je základ
Hliníkový rám se vyznačuje tuhostí, pružností a přináší naprostou kontrolu nad jízdou a skvělý pocit. Těží totiž z pevnosti a pružnosti kombinací svařovaných, kovaných a tvarovaných prvků. Nová kyvná vidlice pak vychází ze stejných technologií jako rám, přináší tak úsporu na neodpružené hmotě celých 600 gramů!
Vytvořeno na okruh, připraveno na cesty
Elektronicky řízené odpružení Öhlins Smart EC 2.0 vytváří ultimátní zážitek z jízdy. Semi-aktivní nebo manuální režim lze měnit tlačítky na řídítkách, personalizace pak nabízí z výběru 3 map. Náročným testováním na nejnáročnější tratích jako Mugello nebo Imola bylo inženýry z Noale dosaženo nepopsatelného pocitu z jízdy.
Naprostá kontrola
Nová generace systému APRC je odvozená ze závodního světa, kde ji inženýři Aprilia neustále vyvíjejí. Systém je plně integrovaný s ovládáním plynu Ride by wire. Šest jízdních režimů, kde tři jsou pro silniční jízdu a tři na závodní dráhu. Jezdec si pak jednoduše zvolí preferované nastavení na řídítkách díky novým praktickým tlačítkům. Vybrat si může například z parametrů jako je kontrola trakce, ABS, motorová brzda.
Kategorie: | Tuono V4 |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
? Počet míst: | Dvoumístné |
? Palivová nádrž: | 17,9L |
? Pohotovostní hmotnost: | 209kg |
Výška sedla: | 837mm |
? Motor: | Aprilia V4 65° |
Zdvihový objem: | 1077ccm |
Vrtání x zdvih: | 81x52,3 mm |
Kompresní poměr: | 13.6:1 |
? Výkon motoru: | 175hp -129kW |
? Točivý moment: | 121Nm |
? Palivový systém: | Elektronické vstřikování ovládané Ride-by-wire |
Výfuky: | Systém 4-2-1 |
? Emise: | Euro 5 |
? Převodovka: | 6ti stupňová s rychlořazením AQS |
? Sekundární převod: | Řetěz, 42/15 zubů |
? Spojka: | Antihoppingová |
? Rám: | Páteřový s možností nastavení |
Rozvor: | 1452,4 mm |
? Úhel řízení: | 24,8° |
? Stopa: | 99,9 mm |
? Přední odpružení: | Öhlins plně stavitelné, elektronicky řízené |
? Tlumič řízení: | Öhlins elektronicky řízený |
? Přední ráfek: | 3.50x17 |
? Přední pneumatika: | 120/70 ZR17 |
? Zadní odpružení: | Öhlins plně nastavitelné, elektronicky řízené |
? Zadní ráfek: | 6.00x17 |
? Zadní pneumatika: | 200/55 ZR17 |
? Přední brzdy: | Radiální systém Brembo s ABS |
? Zadní brzdy: | Systém Brembo s ABS |
Přístroje: | Plnobarevný TFT display |
? Elektronika: | Systém APRC se šestiosou inerciální platformou, volba jízdních režimů, systémy: AEM, AEB, ATC, AWC, ALC, APT, ABS, AQS |
? Další výbava: | Tempomat, Full LED světlomety, jízdní pozice "track ready", aerodynamický kryt sedla spolujezdce |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.