Aprilia Tuono V4 1100 Torque Red
Nenapodobitelné Tuono V4 rozbuší i srdce závodníka, poskytne také nepřekonatelnou zábavu i na silnici. Dokonalý společník na okruh, silnici i delší cesty bez ztráty rychlosti.
Detailní popis produktu
Absolutní síla
Tuono V4 je jediný naháč, ukrývající v sobě unikátní úzký čtyřválcový motor 65°V. Při objemu 1077 cm3 dosahuje hodnot 175 koní a 121 Nm. Společně s vyváženým podvozkem dominuje kategorii hypernaked.
Naprostá kontrola
Nová generace systému APRC je odvozená ze závodního světa, kde ji inženýři Aprilia neustále vyvíjejí. Systém je plně integrovaný s ovládáním plynu Ride by wire. Šest jízdních režimů, kde tři jsou pro silniční jízdu a tři na závodní dráhu. Jezdec si pak jednoduše zvolí preferované nastavení na řídítkách díky novým praktickým tlačítkům. Vybrat si může například z parametrů jako je kontrola trakce, ABS, motorová brzda.
Feeling je základ
Hliníkový rám se vyznačuje tuhostí, pružností a přináší naprostou kontrolu nad jízdou a skvělý pocit. Těží totiž z pevnosti a pružnosti kombinací svařovaných, kovaných a tvarovaných prvků. Nová kyvná vidlice pak vychází ze stejných technologií jako rám, přináší tak úsporu na neodpružené hmotě celých 600 gramů!
Přehlednost
Snadné ovládání díky intuitivním tlačítkům, jeho aktivace je snadná. Řeč je o barevné 5 palcovém TFT displeji, který svou světelností usnadňuje čtení informací při jakýchkoliv podmínkách.
Vyladěná do posledního detailu
Ergonomie byla vylepšena novým tvarem palivové nádrže, snížením sedla i stupaček o 9mm. Vytváří se tak uvolněnější a přirozenější jízdní pozice i pro vyšší jezdce a celkově více prostoru. Kapotáž je vybavena trojicí LED světlometů s DRL světly a fukncí svícení do zatáček. Motocykl je pak nepřehlédnutelný ve dne i v noci unikátním světelným desingem.
Kategorie: | Tuono V4 |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
? Počet míst: | Dvoumístné |
? Palivová nádrž: | 17,9L |
? Pohotovostní hmotnost: | 209kg |
Výška sedla: | 837mm |
? Motor: | Aprilia V4 65° |
Zdvihový objem: | 1077ccm |
Vrtání x zdvih: | 81x52,3 mm |
Kompresní poměr: | 13.6:1 |
? Výkon motoru: | 175hp -129kW |
? Točivý moment: | 121Nm |
? Palivový systém: | Elektronické vstřikování ovládané Ride-by-wire |
Výfuky: | Systém 4-2-1 |
? Emise: | Euro 5 |
? Převodovka: | 6ti stupňová s rychlořazením AQS |
? Sekundární převod: | Řetěz, 40/15 zubů |
? Spojka: | Antihoppingová |
? Rám: | Páteřový s možností nastavení |
Rozvor: | 1452,4 mm |
? Úhel řízení: | 24,8° |
? Stopa: | 99,9 mm |
? Přední odpružení: | Sachs USD plně nastavitelné |
Tlumič řízení: | Sachs |
? Přední ráfek: | 3.50x17 |
? Přední pneumatika: | 120/70 ZR17 |
? Zadní odpružení: | Sachs plně nastavitelné |
? Zadní ráfek: | 6.00x17 |
? Zadní pneumatika: | 190/55 ZR17 |
? Přední brzdy: | Radiální systém Brembo s ABS |
? Zadní brzdy: | Systém Brembo s ABS |
Přístroje: | Plnobarevný TFT display |
? Elektronika: | Systém APRC se šestiosou inerciální platformou, volba jízdních režimů, systémy: AEM, AEB, ATC, AWC, ALC, APT, ABS, AQS |
? Další výbava: | Tempomat, Full LED světlomety, zvýšená řídítka, vyšší plexi, větší sedadlo spolujezdce |