Aprilia SR GT 200 Replica

Skútr ve verzi Supersport Replica inspirovaný závodními stroji RS-GP. Dravý desin a pořádná porce síly navíc, to je Aprilia SR GT 200, tedy výkonnější provedení s motorem i-get 200.

109 900 Kč 90 826 Kč bez DPH
Dostupnost: Skladem u dodavatele, dostupnost 5 - 10 dní
Kód: NSSBNS4U03
Aprilia SR GT 200 Replica
Aprilia launches Aprilia SR GT Replica 01
Novinka

Detailní popis produktu

Pneumatiky se sportovním dezénem

Přesně jako u motocyklů MotoGP navržených v Noale, jsou ráfky kol lakovány černě a pouze na okraji předního kola vyniká červený detail. V souladu se závodní duší stroje jsou součástí balíčku výbavy také pneumatiky se sportovním pouličním dezénem namísto mírně "terénních" pneumatik, které mají obuty původní verze Aprilia SR GT a SR GT Sport.

Sportovec na první pohled

Drsné a originální linie, sportovní detaily, kvalitní materiály se snoubí s italským šarmem. Široká řídítka jako na klasickém motocyklu. Nastavení odpružení v kombinací se stavbou rámu vytváření vzdálenost od země pouhých 175mm. Rychlý a hbitý kousek který nezastaví žádná překážka.

Všestrannost

Vzhledem k 25 litrovému úložnému podsedlovému prostoru se skvěle hodí do městského provozu. Vleze se tam například celá přilba. V zadní desce štítu nohou najdeme šikovně umístěný USB port. SR GT je také vybaven pokročilým LCD přístrojovým panelem.

Technika

Plynulou a vzrušující jízdu poskytuje motor i-get 200 o objemu 174 cm3 se systémem Start&Stop o výkonu 13kw. Celý motocykl zastavuje přední vlnitý kotouč, který vyniká svou účinností. Univerzální pneumatiky jsou vhodné i do lehčího terénu, nezklamou vás tedy ani na nezpevněných cestách. Nejen tam pak budete totiž potřebovat skvělou viditelnost, kterou poskytnou Full LED světlomety.

Kategorie: SR GT 200
Záruka: 2 roky
Počet míst: Dvoumístné
? Palivová nádrž: L
? Suchá hmotnost: kg
Výška sedla: mm
Motor:
Zdvihový objem: ccm
Vrtání x zdvih: x mm
Kompresní poměr:
? Výkon motoru: hp -kW
? Točivý moment: Nm
Palivový systém:
Výfuky: Systém
? Emise: Euro
Převodovka:
Převodový poměr:
Primární převod:
? Sekundární převod: Řetěz, / zubů
Spojka:
Rám: 4.00
Rozvor: xxxx mm
Úhel řízení: xx°
Stopa: xxx mm
Přední odpružení:
Tlumič řízení:
Přední ráfek:
Přední pneumatika:
Zadní odpružení:
Zadní ráfek:
Zadní pneumatika:
Přední brzdy:
Zadní brzdy:
Přístroje:
Elektronika:
Další výbava: