Ducati Panigale V4S ročník 2024
Aerodynamický tvar na nové Panigale V4 2022 ještě více vynikne. Prošla změnami pro zlepšení funkce chladicího systému, maximální výkon jezdce a minimální fyzickou námahu potřebnou při jízdě na trati.
Detailní popis produktu
Desmosedici Stradale
Motor Desmosedici Stradale 90° V4 o výkonu 215,5 k při 13 000 ot./min a nová převodovka SBK s prodlouženým 1., 2. a 6. převodem. Nová je strategie řízení točivého momentu, která zaručuje jezdci možnost mít vždy optimální tah při otevření plynu.
Ready to race
Čep jednostranné hliníkové kyvné vidlice nové Panigale V4 S 2022 je umístěn o 4 mm výše. Spolu s novou elektronicky řízenou tlakovou vidlicí Öhlins NPX 25/30, která využívá systém tlumení tlakové patrony se zdvihem 125 mm je podvozek připraven k užití na závodní dráze.
Hi-tech technologie
Nová Panigale V4S má indikátor řazení ve stylu SBK. Nová grafika navržená pro trať, aby pomohla jezdci doladit elektronické ovládání. Nová logika jízdních režimů se 4 konfiguracemi motoru pro uspokojení všech typů jezdců, od profesionálů po amatéry, kteří řeší své první dny na okruhu.
Elektronika poslední generace
O to, aby byla brutální síla nové V4 za všech okolností ovladatelná, se stará nová inerciální platforma 6D IMU, která zaznamenává a vyhodnocuje rozsáhlé množství ukazatelů. Na údajích této platformy pracují systémy jako Cornering ABS Evo, DTC Evo, DSC Evo, DQS Evo a další. Nová logika jízdních režimů se 4 konfiguracemi motoru pro uspokojení všech typů jezdců, od profesionálů po amatéry, kteří řeší své první dny na okruhu.
Prodloužená záruka 4Ever Ducati
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Kategorie: | Panigale |
---|---|
Záruka: | 4 roky - 4Ever Ducati |
? Počet míst: | Dvoumístné |
? Palivová nádrž: | 17L |
? Suchá hmotnost: | 174Kg/195,5kg |
Výška sedla: | 850mm |
? Motor: | Desmosedici Stradale 90° V4 |
Zdvihový objem: | 1103 ccm |
Vrtání x zdvih: | 81 x 53.5mm |
Kompresní poměr: | 14.0:1 |
? Výkon motoru: | 215,5hp -158,5kW |
? Točivý moment: | 123,6Nm |
? Palivový systém: | Elektronické vstřikování ovládané Ride-by-wire |
? Výfuky: | systém 4-2-1-2 |
? Emise: | Euro 5 |
? Převodovka: | 6ti stupňová s rychlořazením DQS EVO 2 |
Převodový poměr: | 1=36/15 2=34/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=27/22 |
Primární převod: | poměr 1,80:1 |
? Sekundární převod: | Řetěz 525, 16/41 zubů |
? Spojka: | Hydraulicky ovládaná, antihoppingová |
? Rám: | Páteřový |
Rozvor: | 1469mm |
Úhel řízení: | 24.5° |
Stopa: | 100mm |
? Přední odpružení: | Öhlins USD semi-aktivní plně stavitelné |
Tlumič řízení: | Öhlins |
? Přední ráfek: | Marchesini 3.50x17 |
? Přední pneumatika: | 120/70 ZR17 |
? Zadní odpružení: | Jednoramenná kyvná vidlice s plně stavitelnou semi aktivní pružící jednotkou Öhlins |
? Zadní ráfek: | Marchesini 6.00x17 |
? Zadní pneumatika: | 200/60 ZR17 |
? Přední brzdy: | Radiální systém Brembo s ABS |
? Zadní brzdy: | Systém Brembo s ABS |
? Přístroje: | 5" TFT |
? Elektronika: | Volba jízdních režimů, ABS EVO, DTC EVO 3, DWC EVO, DSC, EBC EVO, DPL, DQS EVO 2 |
? Další výbava: | Full LED osvětlení s denním svícením (DRL), automatická kalibrace pneumatik, automatické vypínání směrových světel, tlačítka rychlého nastavení, Li-Ion baterie, závodní gripy, kovaná kola Marchesini |
? Možnosti rozšíření výbavy: | DDA+, DMS, Anti theft, vyhřívané gripy |
Servis: | Olejový 12000km/12 měsíců, Desmo - 24000km |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.