Ducati Panigale V4

Nejnovější verze Panigale V4 z roku 2022 vás dostane významným zlepšením v oblastech aerodynamiky, ergonomie, motoru, podvozku i elektroniky. Výsledkem je ještě rychlejší, intuitivnější a méně náročný motocykl. Skvělé a obohacující vzrušení pro zkušené jezdce i amatéry.

653 778 Kč 540 312 Kč bez DPH
Dostupnost: Na dotaz
Kód: 65

Detailní popis produktu

Desmosedici Stradale

Motor Desmosedici Stradale 90° V4 o výkonu 215,5 k při 13 000 ot./min a nová převodovka SBK s prodlouženým 1., 2. a 6. převodem. Nová je strategie řízení točivého momentu, která zaručuje jezdci možnost mít vždy optimální tah při otevření plynu. 

Elektronika poslední generace

O to, aby byla brutální síla nové V4 za všech okolností ovladatelná, se stará nová inerciální platforma 6D IMU, která zaznamenává a vyhodnocuje rozsáhlé množství ukazatelů. Na údajích této platformy pracují systémy jako Cornering ABS Evo, DTC Evo, DSC Evo, DQS Evo a další. Nová logika jízdních režimů se 4 konfiguracemi motoru pro uspokojení všech typů jezdců, od profesionálů po amatéry, kteří řeší své první dny na okruhu.

Prodloužená záruka 4Ever Ducati

Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.

Kategorie: Panigale
Záruka: 4 roky - 4Ever Ducati
? Počet míst: Dvoumístné
? Palivová nádrž: 17L
? Suchá hmotnost: 175Kg/198,5kg
Výška sedla: 850mm
? Motor: Desmosedici Stradale 90° V4
Zdvihový objem: 1103 ccm
Vrtání x zdvih: 81 x 53.5mm
Kompresní poměr: 14.0:1
? Výkon motoru: 215,5hp -158,5kW
? Točivý moment: 123,6Nm
? Palivový systém: Elektronické vstřikování ovládané Ride-by-wire
? Výfuky: systém 4-2-1-2
? Emise: Euro 5
? Převodovka: 6ti stupňová s rychlořazením DQS EVO 2
Převodový poměr: 1=36/15 2=34/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=27/22
Primární převod: poměr 1,80:1
? Sekundární převod: Řetěz 525, 16/41 zubů
? Spojka: Hydraulicky ovládaná, antihoppingová
? Rám: Páteřový
Rozvor: 1469mm
Úhel řízení: 24.5°
Stopa: 100mm
? Přední odpružení: Showa USD plně nastavitelné
Tlumič řízení: Sachs
? Přední ráfek: 3.50x17
? Přední pneumatika: 120/70 ZR17
? Zadní odpružení: Jednoramenná kyvná vidlice s plně stavitelnou pružící jednotkou Sachs
? Zadní ráfek: 6.00x17
? Zadní pneumatika: 200/60 ZR17
? Přední brzdy: Radiální systém Brembo s ABS
? Zadní brzdy: Systém Brembo s ABS
? Přístroje: 5" TFT
? Elektronika: Volba jízdních režimů, ABS EVO, DTC EVO 3, DWC EVO, DSC, EBC EVO, DPL, DQS EVO 2
Další výbava: Full LED osvětlení s denním svícením (DRL), automatická kalibrace pneumatik, automatické vypínání směrových světel, tlačítka rychlého nastavení
? Možnosti rozšíření výbavy: DDA+, DMS, Anti theft, vyhřívané gripy
Servis: Olejový 12000km/12 měsíců, Desmo - 24000km