Aprilia RSV4 1100 Dark Losail
Mistrovské dílo využívající ty nejlepší technologie. Donutí vás jásat radostí při každém přidání plynu.
Detailní popis produktu
MotoGP aerodynamika
Nově jsou křídla integrovaná do dvojité kapotáže místo původních vystrčených. Pomocí analytického softwaru a dat z aerodynamického tunelu byla vyvinuta inženýry Aprilia Racing, společně s důkladným testováním na silnici Výsledkem je o 11% větší ochrana hlavy a ramen proti vzduchu. Také o 7% vyšší tlak v sání motoru pro ještě vyšší výkon. Poskytuje tak větší stabilitu a aerodynamický výkon než kdykoliv před tím.
Srdce ve vysokých obrátkách
Úzký čtyřválcový motor do V byl prvním sériově vyráběným na světě. Je kompaktní a lehký jako žádný jiný. Při svém objemu 1100 cm3 dosahuje úctyhodných 217 koní. Točivý moment vrcholí při 10500 otáčkách za minutu na 125 Nm. Takto překonává i hranici 305 km/h. Třešničkou na dortu je splnění kritérií normy Euro 5 díky novému řídícímu systému Magneti Marelli EVU 11MP a lehčímu výfuku se sníženou tepelnou setrvačností.
Vyladěný komfort
Ergonomie byla vylepšena novým tvarem palivové nádrže, snížením sedla i stupaček o 9mm. Vytváří se tak uvolněnější a přirozenější jízdní pozice i pro vyšší jezdce a celkově více prostoru.
Podvozek jako superbike
Aprilia RSV4 je jediným motocyklem z kategorie superbike, u kterého je možnost nastavit polohu motoru v rámu. Jezdec může také uzpůsobit další nastavení jako je sklon hlavy řízení nebo nastavení čepu kyvné vidlice a její výšku. Samozřejmě také kompletní nastavení odpružení. Nová kyvná vidlice pak vychází ze stejných technologií jako rám, přináší tak úsporu na neodpružené hmotě celých 600 gramů!
Kategorie: | RSV4 |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Počet míst: | Dvoumístné |
? Palivová nádrž: | 17,9L |
? Pohotovostní hmotnost: | 202kg |
Výška sedla: | 845mm |
? Motor: | Aprilia V4 65° |
Zdvihový objem: | 1099ccm |
Vrtání x zdvih: | 81x53,32 mm |
Kompresní poměr: | 13.6:1 |
? Výkon motoru: | 217hp -159,5kW |
? Točivý moment: | 125Nm |
? Palivový systém: | Elektronické vstřikování ovládané Ride-by-wire |
Výfuky: | Systém 4-2-1 |
? Emise: | Euro 5 |
? Převodovka: | Vyjímatelná 6ti stupňová s rychlořazením AQS |
? Sekundární převod: | Řetěz, 41/16 zubů |
? Spojka: | Antihoppingová |
? Rám: | Páteřový s možností nastavení |
Rozvor: | 1435,8 mm |
? Úhel řízení: | 24,6° |
? Stopa: | 104,5 mm |
? Přední odpružení: | Sachs USD nastavitelné |
Tlumič řízení: | Sachs |
? Přední ráfek: | Kovaný 3.50x17 |
? Přední pneumatika: | 120/70 ZR17 |
? Zadní odpružení: | Sachs nastavitelné |
? Zadní ráfek: | Kovaný 6.00x17 |
? Zadní pneumatika: | 200/55 ZR17 |
? Přední brzdy: | Radiální systém Brembo s ABS |
? Zadní brzdy: | Systém Brembo s ABS |
? Přístroje: | 5" TFT |
? Elektronika: | Systém APRC se šestiosou inerciální platformou, volba jízdních režimů, systémy: AEM, AEB, ATC, AWC, ALC, APT, ABS, AQS |
? Další výbava: | Tempomat, Full LED světlomety |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.