Ducati Streetfighter V4S Grey Nero s doplňky
Demo motocykl s výhodnou slevou
Nabízíme Ducati Streetfighter V4S Grey Nero – demo motocykl v exkluzivním barevném provedení Grey Nero, registrovaný v květnu 2024 a s nájezdem 4379 km. Tento model je doplněn o praktické ochranné prvky pro ještě lepší zážitek z jízdy.
Doplňky zahrnují:
- Ochrana přední osy
- Ochrana nádrže
Celková cena doplňků: 8 683 Kč
Standardní cena včetně doplňků: 692 205 Kč
Sleva: 69 215 Kč
Tento Streetfighter V4S je připraven na nové zážitky a nabízí ideální kombinaci výkonu, stylu a ochrany s výraznou slevou. Pokud hledáte motocykl v špičkovém stavu s výhodným poměrem ceny a kvality, zastavte se u nás a přesvědčte se sami.
Kontaktujte nás pro více informací nebo si přijďte motocykl prohlédnout osobně!
Detailní popis produktu
Užijte si pocit hlavního hrdiny při každé jízdě. Bezkonkurenční naháč, moderní a plný technologií, se vzrušujícím designem, který nijak neskrývá své parametry. Motocykl vyjadřuje sportovní charakter na první pohled jednosedadlovou konfigurací. Ve standardní výbavě najdete jak kryt sedadla spolujezdce, tak sedlo a stupačky spolujezdce.
Desmosedici Stradale
Motor Desmosedici Stradale 90° V4 o výkonu 215,5 k při 13 000 ot./min a nová převodovka SBK s prodlouženým 1., 2. a 6. převodem. Nová je strategie řízení točivého momentu, která zaručuje jezdci možnost mít vždy optimální tah při otevření plynu.
Streetfighter V4 je poháněn motorem Desmosedici Stradale 1103 ccm. Čtyřválec s úhlem válců 90° a Desmodromickým ventilovým rozvodem poskytuje 208 HP při 12.750 otáčkách a činí tím Streetfighter V4 nejvýkonnějším naháčem v historii Ducati. Konfigurace motoru Desmosedici Stradale odpovídá Desmosedici GP: 90° V4 otočený zpět o 42°. Díky tomuto řešení je motor Ducati extrémně kompaktní, což umožňuje jeho dokonalou integraci do motocyklu.
Ducati Performance
Pokud je vám standardních 208 HP málo, lze výkon a kroutící moment motocyklu navýšit instalací závodního výfukového systému Akrapovič. Výsledné parametry: 220 HP, 130Nm, -6 kg. Nějaké otázky?
Elektronika poslední generace
O to, aby byla brutální síla nové V4S za všech okolností ovladatelná, se stará nová inerciální platforma 6D IMU, která zaznamenává a vyhodnocuje rozsáhlé množství ukazatelů. Na údajích této platformy pracují systémy jako Cornering ABS Evo, DTC Evo, DSC Evo, DQS Evo a další. Nová logika jízdních režimů se 4 konfiguracemi motoru pro uspokojení všech typů jezdců, od profesionálů po amatéry, kteří řeší své první dny na okruhu.
Vědecky vyvinuto
Rychlost a obratnost na běžných silnicích vyžaduje stabilitu při vysokých rychlostech i brždění a potlačení tendence ke zdvihu předního kola při akceleraci. Proto odborníci z Ducati vyvinuli dvojitá přítlačná křídla. V rychlosti 270 km/hod generují přítlak 28 kg.
Moderní řešení
Aby se zredukovala šířka přítlačných křídel, volili inženýři z Ducati dvojúrovňovou konfiguraci. Křídla kromě přítlaku pomáhají i lepšímu proudění vzduchu kolem chladičů, což zlepšuje chlazení a redukuje teplo produkované motorem.
Prodloužená záruka 4Ever Ducati
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Kategorie: | Streetfighter |
---|---|
Záruka: | 4 roky - 4Ever Ducati |
? Počet míst: | Dvoumístné |
? Palivová nádrž: | 17L |
? Suchá hmotnost: | 178Kg/197,5kg |
Výška sedla: | 845mm |
? Motor: | Desmosedici Stradale 90° V4 |
Zdvihový objem: | 1103 ccm |
Vrtání x zdvih: | 81 x 53.5mm |
Kompresní poměr: | 14.0:1 |
? Výkon motoru: | 208hp -153kW |
? Točivý moment: | 123Nm |
? Palivový systém: | Elektronické vstřikování ovládané Ride-by-wire |
? Výfuky: | systém 4-2-1-2 |
? Emise: | Euro 5 |
? Převodovka: | 6ti stupňová s rychlořazením DQS EVO 2 |
Převodový poměr: | 1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=30/24 |
Primární převod: | poměr 1,80:1 |
? Sekundární převod: | Řetěz 525, 15/42 zubů |
? Spojka: | Hydraulicky ovládaná, antihoppingová |
? Rám: | Páteřový |
Rozvor: | 1488mm |
Úhel řízení: | 24.5° |
Stopa: | 100mm |
? Přední odpružení: | Öhlins USD semi-aktivní plně stavitelné |
Tlumič řízení: | Öhlins |
? Přední ráfek: | 3.50x17 |
? Přední pneumatika: | 120/70 ZR17 |
? Zadní odpružení: | Jednoramenná kyvná vidlice s plně stavitelnou semi aktivní pružící jednotkou Öhlins |
? Zadní ráfek: | 6.00x17 |
? Zadní pneumatika: | 200/60 ZR17 |
? Přední brzdy: | Radiální systém Brembo s ABS |
? Zadní brzdy: | Systém Brembo s ABS |
? Přístroje: | 5" TFT |
? Elektronika: | Volba jízdních režimů, ABS EVO, DTC EVO 2, DWC EVO, DSC, EBC EVO 2, DPL, DQS EVO 2 |
? Další výbava: | Full LED osvětlení s denním svícením (DRL), automatická kalibrace pneumatik, automatické vypínání směrových světel, tlačítka rychlého nastavení, kryt sedadla spolujezdce, kovaná kola Marchesini, Li-Ion baterie |
? Možnosti rozšíření výbavy: | DDA+, DMS, Anti theft, vyhřívané gripy |
Servis: | Olejový 12000km/12 měsíců, Desmo - 24000km |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.