VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI, 28. I 29. 9. MÁME Z PROVOZNÍCH DŮVODŮ ZAVŘENO. Pokud se k nám chystáte, jsme tu pro vás tento týden do středy v běžné otevírací době. Poté se na vás budeme těšit zase příští týden od 2. 10. Děkujeme za pochopení, tým AMG moto

Ducati Panigale V4S SP2

Nová Panigale V4 SP po delší době opět nese iniciály SP (Sport Production) v nabídce Ducati. Zkratka se používá od legendární Ducati 851 pro verze závodních strojů pro Sport Production Championship (dnes třída Superstock).
I dnes označuje model vybavený specifickými technologiemi a komponenty, které ho dělají ještě rychlejší na závodní trati.

Položka byla vyprodána…
973 357 Kč 804 427 Kč bez DPH
Dostupnost: Na dotaz
Kód: 67

Detailní popis produktu

Zimní závodní barvy

Jednoduché, ale fascinující lakování je inspirováno barvou motocyklů Ducati Corse použitých v předsezónních testech mistrovství MotoGP a SBK. Matná černá kapotáž v kombinaci s matnou černou karbonových ráfků a křídel kontrastuje s jasně červenými akcenty a leskem odkryté nádrže z kartáčovaného hliníku, což motocyklu dává skutečně profesionální vzhled.

Desmosedici Stradale

Motor Desmosedici Stradale 90° V4 o výkonu 215,5 k při 13 000 ot./min a nová převodovka SBK s prodlouženým 1., 2. a 6. převodem. Nová je strategie řízení točivého momentu, která zaručuje jezdci možnost mít vždy optimální tah při otevření plynu. 

Ještě lehčí

Nová Panigale V4 SP vychází z Panigale V4 S, avšak sdílí některé komponenty s exkluzivním modelem Superleggera V4. Jde především o lehká pětipaprsková karbonová kola, brzdové třmeny Brembo Stylema R® a přední brzdovou pumpu Brembo Multiple Click System. Exkluzivitu stroje podrtrhuje speciální lakování a číselná plaketa na frézovaných horní objímce vidlic.

Ready to race

Čep jednostranné hliníkové kyvné vidlice nové Panigale V4 S 2022 je umístěn o 4 mm výše. Spolu s novou elektronicky řízenou tlakovou vidlicí Öhlins NPX 25/30, která využívá systém tlumení tlakové patrony se zdvihem 125 mm je podvozek připraven k užití na závodní dráze.

Hi-tech technologie

Nová Panigale V4S má indikátor řazení ve stylu SBK. Nová grafika navržená pro trať, aby pomohla jezdci doladit elektronické ovládání. Nová logika jízdních režimů se 4 konfiguracemi motoru pro uspokojení všech typů jezdců, od profesionálů po amatéry, kteří řeší své první dny na okruhu. 

Elektronika poslední generace

O to, aby byla brutální síla nové V4 za všech okolností ovladatelná, se stará nová inerciální platforma 6D IMU, která zaznamenává a vyhodnocuje rozsáhlé množství ukazatelů. Na údajích této platformy pracují systémy jako Cornering ABS Evo, DTC Evo, DSC Evo, DQS Evo a další. Nová logika jízdních režimů se 4 konfiguracemi motoru pro uspokojení všech typů jezdců, od profesionálů po amatéry, kteří řeší své první dny na okruhu.

Prodloužená záruka 4Ever Ducati

Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.

Kategorie: Panigale
Záruka: 4 roky - 4Ever Ducati
Počet míst: Jednomístné
? Palivová nádrž: 17L
? Suchá hmotnost: 173Kg/194,5kg
Výška sedla: 850mm
? Motor: Desmosedici Stradale 90° V4
Zdvihový objem: 1103 ccm
Vrtání x zdvih: 81 x 53.5mm
Kompresní poměr: 14.0:1
? Výkon motoru: 215,5hp -158,5kW
? Točivý moment: 123,6Nm
? Palivový systém: Elektronické vstřikování ovládané Ride-by-wire
? Výfuky: systém 4-2-1-2
? Emise: Euro 5
? Převodovka: 6ti stupňová s rychlořazením DQS EVO 2
Převodový poměr: 1=36/15 2=34/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=27/22
Primární převod: poměr 1,80:1
? Sekundární převod: Řetěz 520, 16/41 zubů
? Spojka: Hydraulicky ovládaná , antihoppingová
? Rám: Páteřový
Rozvor: 1469mm
Úhel řízení: 24.5°
Stopa: 100mm
? Přední odpružení: Öhlins USD semi-aktivní plně stavitelné
Tlumič řízení: Öhlins
? Přední ráfek: Karbon 3.50x17
? Přední pneumatika: 120/70 ZR17
? Zadní odpružení: Jednoramenná kyvná vidlice s plně stavitelnou semi aktivní pružící jednotkou Öhlins
? Zadní ráfek: Karbon 6.00x17
? Zadní pneumatika: 200/60 ZR17
? Přední brzdy: Radiální systém Brembo s ABS
? Zadní brzdy: Systém Brembo s ABS
? Přístroje: 5" TFT
? Elektronika: Volba jízdních režimů, ABS EVO, DTC EVO 2, DWC EVO, DSC, EBC EVO 2, DPL, DQS EVO 2
? Další výbava: Full LED osvětlení s denním svícením (DRL), automatická kalibrace pneumatik, automatické vypínání směrových světel, tlačítka rychlého nastavení, Li-Ion baterie, DDA+, závodní gripy, karbonová kola, karbonový přední blatník, karbonová aerodynamická křidélka, karbonové víko spojky, frézované držáky zrcátek, nastavitelné stupačky, frézované páčky, odnímatelný držák SPZ, štítek s číslem motocyklu
? Možnosti rozšíření výbavy: DMS, Anti theft, vyhřívané gripy
Servis: Olejový 12000km/12 měsíců, Desmo - 24000km
Položka byla vyprodána…